|
| Последни обсъждания във форума |
|
|
|
| Любопитно : Свирки при титла на Холандия |
Поставено от kaka_toni1 on 8/7/2010 12:32:34 (54 прочита )
.jpg) Холандската порно актриса Боби Еден обеща безплатно фелацио на всичките си фенове в социалната мрежа Twitter. Условието е "Лалетата" да продължат победната си серия по терените в ЮАР и да станат световни шампиони в неделя.
|
| Любопитно : Лятото идва в 14,28 ч. |
Поставено от kaka_toni1 on 21/6/2010 12:37:09 (62 прочита )
.jpg) Астрономическото лято настъпва в понеделник точно в 14,28 ч., въпреки че навън е дъждовно и хладно за сезона. Дните от 16 до 27 юни са най-дългите през тази година и траят цели 15 часа и 19 минути, съобщи дежурният синоптик в Националния институт по метеорология и хидрология (НИМХ) при БАН Любка Кумчева. В по-голямата част от България най-високите средни дневни температури за сезона са през юли, а по Черноморието и в планините - през август. Лятото е един от четирите сезона в умерения пояс, като започва с лятното слънцестоене (около 21 юни в Северното полукълбо и около 22 декември в Южното полукълбо). Краят му бележи есенното равноденствие (около 23 септември в Северното полукълбо и около 22 март в Южното полукълбо). След полунощ в неделя валежите и гръмотевиците постепенно ще спират, а облачността ще намалее, обещават синоптиците.
|
| Здраве : Кафе и чай за здраво сърце |
Поставено от kaka_toni1 on 21/6/2010 12:35:31 (54 прочита )
.jpg) Няколко чаши чай или кафе на ден ефективно ни предпазват от сърдечни проблеми, установява 13-годишно холандско изследване. Откритието е още един плюс за най-популярните топли напитки в списъка на благотворните им влияния върху организма. Хората, които пият над шест чаши чай на ден, намаляват рисковете за сърцето си с 1/3, установило изследването на 40 хил. души. Между две и четири кафета на ден също дават своя принос за по-здрав сърдечен мускул. Защитният ефект намалява при тези, които пият над четири чаши кафе дневно, но при тях вероятността да починат от удар или рак не е по-голяма, отколкото при въздържателите. Холандците пият кафето си с малко мляко, а черният чай - чист. Изследванията за това дали млякото повлиява съдържанието на полифеноли - най-ценните и полезни съставки на чая, са противоречиви, но много специалисти препоръчват да се въздържаме да го пием по английски (с мляко).
|
| Reality : |
Поставено от kaka_toni1 on 11/6/2010 11:45:16 (55 прочита )
.jpg) Ели и Веселин Кузмови удържаха убедителна победа на финала на "Биг брадър фемили" ( BigBrother.bg). 68% от зрителите на Нова телевизия избраха пловдивската двойка да спечели апартамент в София, семеен автомобил и 200 хил. лв. Кузмови, които всички единодушно определяха като "странни", се оказаха най-симпатични ни хората пред екраните. Те бяха интересни с болезнената им прямота един към друг и към останалите участници, както и заради известното припокриване с образа на семейство Адамс, с които ги сравняваха още в началото на шоуто. Ели и Веско прекараха 81 дни в Къщата, без да стигнат до номинации.
|
| Спорт : От днес светът е футбол |
Поставено от kaka_toni1 on 11/6/2010 11:25:33 (64 прочита )
Днес ще започне най-чаканото футболно събитие в последните четири години - Световното първенство, което ще привлече милиарди зрители пред телевизионните екрани, както и на стадионите в Южна Африка. Като зрителски интерес, Световното първенство по футбол надминава дори летните Олимпийски игри. Досега са се изиграли 18 Мондиала, като първият е през 1930 година в Уругвай, когато домакините триумфират и с титлата. На последното Световно първенство пък титлата бе спечелена от Италия, която победи на финала Франция след изпълнение на дузпи. Турнирът се провежда веднъж на четири години, като единственото изключение е през 1942 и 1946 година, когато заради войната световните финали не се провеждат. Най-успешен тим в историята на Мондиала е Бразилия, който има пет титли, последната от които е в Япония и Южна Корея през 2002 година.
|
| Шоу новини : Рачков пусна детективи по следите на Мария Игнатова |
Поставено от kaka_toni1 on 10/6/2010 21:32:01 (127 прочита )
След като стана ясно, че нещата в креватно отношение между симпатичния водещ Димитър Рачков и неговата също толкова симпатична колежка Мария Игнатова не вървят, сега на бял свят излиза и друга подробност. Къдрокосият телевизионер толкова се бил вманиачил, че русата му приятелка му изневерява, че бил наел частни детективи да следят всяка нейна крачка.
|
| Reality : Кой ще заключи къщата на "Биг брадър фемили"? |
Поставено от kaka_toni1 on 10/6/2010 21:29:11 (58 прочита )
Кузмови, Чипеви, Колеви или Стефанови ще излязат с около 500 хил. лв. по-богати от къщата на "Биг брадър фемили" (BigBrother.bg)? Това ще решат зрителите на Нова телевизия само след няколко часа. Името на победителя ще стане ясно в 22 ч. Четирите семейства стигнаха до финала, без нито един път да се завъртят в колелото на номинациите. Единственото изключение са Чипеви, които в понеделник победиха Христо и Корнелия Трифонови и си осигуриха място на големия финал. Въпреки заговорите след влизането на новите съквартиранти, силите се разпределиха и за наградата се състезават две стари и две нови семейства.
|
| Култура : "Оркестър с име" - ще се завърне ли легендата? |
Поставено от kaka_toni1 on 10/6/2010 21:26:59 (70 прочита )
"Оркестър с име" (OrkestarSIme.com) - този амбициозен проект търси средства, за да бъде заснето продължение на най-обичания филм в историята на българското кино - "Оркестър без име" на Станислав Стратиев (1941-2000) и Людмил Кирков (1933-1995). Звезди от сцената и екрана - Филип Трифонов, Георги Мамалев, Павел Попандов, Катерина Евро, Антон Радичев, Мария Каварджикова от някогашната легендарна лента отново ще бъдат на екрана. Нови ще са не по-малко популярните им колеги Мария Статулова и Албена Колева от Сатиричния театър, Деница Шопова от Музикалния... Та дори и Александър Кадиев, синът на Катето Евро, млад актьор с вече запомнящи се роли на сцената на Малък градски театър "Зад канала".
|
| Reality : Трифонови: В Къщата си останаха угодните |
Поставено от kaka_toni1 on 8/6/2010 22:58:50 (51 прочита )
„Патриархалното семейство” Христо и Корнелия Трифонови заявиха пред водещите Иван и Андрей, че според тях в момента в Къщата на Big Brother Family са останали „угодните” двойки. „Вътре си ги отглеждат като домашни любимци”, лаконичен бе поморийският гларус по адрес на Кузмови.
|
| Култура : Най-щурите филмови награди |
Поставено от kaka_toni1 on 7/6/2010 13:11:37 (58 прочита )
.jpg) "Новолуние" определено не е шедьовър - спорно е дори дали би могъл да се нарече "добър", - но верните фенове на сагата "Здрач" му отредиха да получи пет от филмовите награди на MTV ( MTV Movie Awards). След миналогодишния триумф на режисьорката Катрин Хардуик и екипа й вторият филм от поредицата, заснет от Крис Уайц, отново бе отличникът на церемонията. Статуетките във форма на златна кутия пуканки бяха раздадени в 12 категории, сред които три нови. Отличието за най-добър филм беше връчено на "Новолуние" от Том Круз и Камерън Диас. Двете суперзвезди рекламираха новия си екшън Knight & Day. Звездата от "Здрач" Робърт Патинсън, който играе влюбения вампир Едуард Кълън, получи не само приза за най-добра мъжка роля, но и новото звание "Глобална суперзвезда", а партньорката му Кристен Стюарт стана за втора поредна година актриса №1. Двамата заедно спечелиха отново и наградата за екранна целувка и представиха за публиката ексклузивен откъс от третия филм - "Затъмнение" (Eclipse), който излиза в края на месеца, режисиран този път от Дейвид Слейд.
|
|
| Реклама |
|
| [TopDown] Downloads Scroll |
Файлове общо: 8 Категории общо: 13 Общо сваляния: 1835
|
| Big Story |
|
Днес няма нови статии |
|